Καλάθι € 0
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΛΙΣΤΑ
yoda

Επιστροφές

Η Yoda δίνει μεγάλη σημασία στην άριστη ποιότητα των προϊόντων της.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο υπαναχωρήσετε σε σχέση με κάποιο είδος της αγοράς σας παρακαλούμε να το επιστρέψετε το συντομότερο δυνατόν και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του (Προσοχή: σε περίπτωση τρόφιμου/ποτού ή αγαθού που προορίζεται για την τρέχουσα οικιακή κατανάλωση, η επιστροφή πρέπει να γίνει άμεσα κατά την παραλαβή της παραγγελίας) και θα είναι χαρά μας να σας το αντικαταστήσουμε ή να σας πιστώσουμε όλο ή μέρος του ποσού που το αγοράσατε.

Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του, τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, δώρο-επιταγές κτλ.). Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές. Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη το ανωτέρω.

Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.

Ειδικότερα:

α. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της YODA

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της YODA μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες, με υπαιτιότητα της

YODA:

1) Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε ποσότητα μεγαλύτερη από αυτή που παραγγέλθηκε,

2) Το είδος κατά την παράδοση έχει συσκευασία τόσο κατεστραμμένη (ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της) ώστε αυτό να επηρεάζει/επιδρά στην χρήση του,

3) Το είδος, κατά την παράδοση, διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό.

Επισημαίνεται πως για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως κατά την παραλαβή από αμφότερα τα μέρη. Για αυτό το σκοπό σας ζητούμε να υπογράφετε σχετικό έντυπο με το οποίο βεβαιώνετε ότι έχετε παραλάβει ορθά το σύνολο της παραγγελίας. Εάν έχετε υπογράψει ότι παραλάβατε ορθά την παραγγελία, τότε η YODA δεν μπορεί να δεχθεί επιστροφή προϊόντος.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, ο πελάτης δύναται

1) είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής,

2) είτε να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την YODA στο τηλέφωνο 215 500 9000 , «Εξυπηρέτηση Πελατών» , με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ.

Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται από τον πελάτη αχρησιμοποίητα στην ίδια κατάσταση που παρελήφθησαν με συμπληρωμένο το ΈΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης (σε περίπτωση τρόφιμου/ποτού ή αγαθού που προορίζεται για την τρέχουσα οικιακή κατανάλωση, η επιστροφή πρέπει να γίνει είτε άμεσα κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε - το αργότερο- έως και την επομένη ημέρα από την ημέρα παραλαβής της). Σε διαφορετική περίπτωση εφόσον δεν έχετε επισημάνει το πρόβλημα κατά την παραλαβή τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ), το ΈΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ και πλήρη τη συσκευασία του και κάθε άλλη ή πρόσθετη παροχή που δόθηκε με αυτό (π.χ. πρόσθετο ή άλλο προϊόν δωρεάν, δώρο-επιταγές κτλ.).

Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της YODA θα πραγματοποιείται είτε με μέσα της απολύτου επιλογής της (προσωπικό και μεταφορικά μέσα), είτε με προσωπική φροντίδα και έξοδα του πελάτη, όπου οριστεί κατόπιν συνεννόησης του πελάτη με τον Διαχειριστή πωλήσεων του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω της «Εξυπηρέτηση Πελατών» με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ.

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, η επιστροφή δεν γίνεται με πρωτοβουλία του πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την YODA, η πίστωση χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της YODA, μέσω πίστωσης στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή στον λογαριασμό του με την οποία έκανε ο πελάτης την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει την YODA ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ βάσει της παρακάτω «Διαδικασία Πίστωσης».

β. Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη για τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση αναιτιώδους υπαναχώρησης. Στις περιπτώσεις δηλαδή, κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η ανωτέρω αναφερομένη προθεσμία. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με την ευθύνη, επιμέλεια και τα έξοδα αποστολής τους, όπου οριστεί κατόπιν συνεννόησης με τον Διαχειριστή πωλήσεων του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, μέσω της «Εξυπηρέτηση Πελατών» τηλέφωνο 215 500 9000, με χρέωση -από σταθερό τηλέφωνο- αστικής μονάδας ΟΤΕ. Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της YODA από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στην YODA.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των πρωτότυπων παραστατικών εντύπων που το συνόδευαν κατά την παράδοσή του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής), αλλά και των συνοδευτικών εντύπων της επιστροφής, κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.), καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, μπαταρίες, οδηγίες χρήσης κλπ.). Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την YODA, η επιστροφή  χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με επιμέλεια της YODA, μέσω πίστωσης στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα με την οποία έκανε ο πελάτης την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει την YODA ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ βάσει της «Διαδικασία Πίστωσης». Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστρέφονται κατεστραμμένα ή ελλιπή η YODA δεν έχει την υποχρέωση να τα παραλάβει ή έχει το δικαίωμα να τα παραλάβει και να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και οιαδήποτε εξ αυτής της αιτίας βλάβη της, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Εν γένει, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, ανεξαρτήτως αιτιολόγησης, θα πρέπει ο πελάτης να έχει πλήρως εξοφλήσει το χρέος του προς την YODA, τόσο όσον αφορά το κόστος του είδους, όσο και τις χρεώσεις μεταφορικών.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών yoda, στο 2155009000 από Δευτέρα έως Σάββατο (9:00-21:00) ή να μας αποστείλετε e-mail στο customercare@yoda.gr και θα σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες της επιστροφής του.